فروشگاه اینترنتی لیلیث

روش هاي بازگرداندن سفارشات:

باتوجه به اين که رضايت مشتريان از اولويت هاي اصلي ليليث مي باشد لذا ليليث در اين راستا مي‏‌کوشد سفارشات مورد نياز در شرايط مورد انتظار به دست مشتري برسد. با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد ، با مسايلي روبرو شوند که نياز به محصول خريداري شده ندارند يا اگر کالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيکي با اطلاعات وب سايت مغايرت داشته باشد.

 درچنين مواردي چنانچه تمايل به عودت محصولات داريد مي بايست شکل جعبه و ظاهر فيزيکي و پلمپ کالا سالم باشد.در غير اين صورت ليليث از پذيرش محصولات با پلمپ باز شده معذور است لذا هر گونه نوشتن توضيحات بر روي روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.
وجود مغايرت، بايد حداکثر طي 7 روز پس از دريافت کالا، به واحد  پشتيباني فروش ليليث از طريق تلفن، ايميل يا مراجعه حضوري اطلاع داده شود.عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خريد مشتري است و از آنجا که ممکن است در قسمتي از جزييات با کالاي اصلي تفاوت هايي داشته باشد به استناد آنها نمي توان اعلام مغايرت کرد. ملاک وجود مغايرت در مشخصات کالا، مشخصات فني درج شده در وب سايت است.در صورتي که امکان تشخيص مغايرت بدون باز کردن بسته بندي وجود دارد، امکان رسيدگي به درخواست مشتري در صورتي ممکن است که کالا از حالت اورجينال يا بسته‌بندي اصلي و اوليه خود خارج نشده باشد.چنانچه امکان تشخيص مغايرت تنها با باز کردن بسته بندي ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود.


اگر مشتري از خريد خود منصرف شود.

 1 : انصراف از خريد و درخواست مرجوعي به کالايي تعلق مي‌گيرد که باز نشده باشد، هيچ‌ گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌ بندي اوليه، پلمب، برچسب‌ها و حتي نايلون وکيوم و شيرينک، امکان مرجوع کردن را از بين خواهد برد حتي اگر از کالا استفاده نشده باشد.

2 :  لازم به ذکر است کالاهايي که به دليل ماهيت خاص يا استفاده شخصي و با توجه به لزوم رعايت مسايل بهداشتي نمي‌ توانند باز پس داده شوند.

3: اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، بايد هر چه سريع‏‌ تر به واحد پيگيري سفارشات (شماره تلفن) اطلاع داده شود.

4 : اگر پس از دريافت کالا مشتري از خريد خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز‏، بايد انصراف خود را به واحد پشتيباني فروش اطلاع دهد. در اين حالت، برگرداندن کالا پس از تاييد کارشناس واحد پشتيباني فروش، تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا باز نشده باشد، در شرايط اوليه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

5 : درصورتي که کالا عودت داده شود هزينه ارسال کالا ( رفت و برگشت ) به عهده مشتري مي باشد.

6 : در صورتي که آسيب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتري مي‏‌تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد به ليليث بازگردانده شود.

7 : کالاهاي داراي اشکالات فني و يا ظاهري که در اثر استفاده نامناسب کاربران ايجاد شده باشد، قابل برگشت نيست اگر کالا مشمول گارانتي باشد بايد مطابق شرايط گارانتي مربوطه عمل شود.

نکته: پس از بررسي کالا هاي مرجوعي توسط کارشناسان واحد پشتيباني فروش، در صورتي که کالا خارج از ضوابط مقرر در سايت مرجوع شده باشد و بدون ايراد تشخيص داده شود، براي مشتري ارسال مي‌شود.


کالا را چگونه به ليليث ارسال کنيد؟

لطفاً قبل از هر اقدامي با کارشناسان واحد پشتيباني فروش تماس بگيريد.

از ارسال کالا بدون هماهنگي جداً، خودداري کنيد.


براي ارسال، بايد کالا در جعبه يا کارتن اصلي خود به ‏خوبي بسته‌ بندي شود و لوازم جانبي و همه اقلام همراه قطعات بسته بندي به همراه کالاي اصلي به رابطين منتخب جهت ارسال تحويل داده شود.

برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد. چنانچه نياز به ذکر توضيحات باشد، يک صورتجلسه تهيه شود و به فاکتور خريد پيوست شود.


پس از رسيدن و دريافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسيدگي به درخواست مشتري چگونه خواهد بود؟

کارشناسان پشتيباني فروش ايرادهاي اعلام شده توسط مشتري را بررسي و کنترل مي‌‏ کنند. اگر ايراد، مغايرت يا آسيب‌ ديدگي توسط کارشناسان تاييد شود،کالا تعويض خواهد شد و يا مشتري مي‌تواند کالاي خود را با مدل ديگري جايگزين کنداگر در زمان رسيدگي و طي مراحل تست کارشناسي و اقدامات لازم براي تعويض کالا، موجودي آن به اتمام برسد ، ليليث بنا به انتخاب مشتري کالاي ديگري را ارسال مي‌کند و يا وجه کالاي مرجوعي را به حساب مشتري واريز مي‌کند.پس از دريافت و پذيرش کالا توسط واحد پشتيباني فروش ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتري، تست و اعلام نظر نهايي کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور ميانگين 48 ساعت کاري زمان خواهد برد.از هنگامي که وضعيت کالا در واحد پشتيباني فروش، مشخص شود، اگر نياز به استرداد وجه باشد، بين 3 تا 7 روز کاري مبلغ به حساب مشتري واريز خواهد شدملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فني پشتيباني و خدمات پس از فروش ليليث است.